Rame foto handmade

22:55 AtelierMarbelle 0 Comments

Imi place sa vad pe diverse bloguri din ce in ce mai multe produse handmade, altele decat bijuterii. Inca nu sunt atatea cat ar trebui, dar suntem pe drumul cel bun. Fiecare dintre noi ar trebui sa aiba in casa cel putin un obiect facut de noi insine. Fie ca este vorba de un obiect creat in intregime, fie ca este vorba de decorarea unui obiect, fiecare ar trebui sa incercam experienta lucrului facut de mana...
Veti spune: ce ne facem daca nu avem talent la asa ceva? Raspunsul este simplu: incearca! Nu trebuie sa faci opere de arta, lasa asta in seama celor care se pricep si au intr-adevar talent. Incearca lucruri simple, dar de efect, iti vor aduce aceeasi satisfactie: daca te pricepi la cusut, gandeste-te ce frumos ar arata, de exemplu, cateva floricele colorate decupate din fetru pe o draperie anosta; daca stii sa pictezi, personalizeaza o ceasca de cafea sau fata de masa, picteaza o rama foto, picteaza usile de la camera......indrazneste! Coloreaza-ti viata, infrumuseteaz-o!
Veti avea o surpriza si va veti descoperi niste talente pe care nu credeati ca le aveti.
Eu am incercat si mi-am descoperit o mica pasiune: ramele foto pirogravate si pictate. Iata cateva din exemplarele pe care le-am facut si carora le-am gasit un loc de cinste in camera copiilor mei:


 Mult succes si voua!

0 comentarii: